בשנים שחלפו מאז המעבר הדרמטי לקניות מקוונות, חנויות וירטואליות, המשקפות שילוב של חנויות פיזיות וקמעונאות מקוונות כמו אמזון, הפכו לגישה חדשה לקניות באינטרנט. בשילוב עם האפשרויות של קניות לא מקוונות ומקוונות, חנות מקוונת וירטואלית מביאה את האלמנטים האינפורמטיביים והמשמחים של קניות אמיתיות לקמעונאות המקוונת.

בחנות וירטואלית לקוחות יכולים להשאיר מוצר שמתווסף לעגלת הקניות בלחיצה אחת. לקוחות יכולים להיכנס לחנות ולקיים אינטראקציה עם דגם תלת ממדי מדויק של המוצר ולהוסיף אותו באופן מיידי לעגלת הקניות הווירטואלית שלהם.

זהו אולם תצוגה וירטואלי בו תוכלו להזמין לקוחות מכל רחבי העולם ולגדול בקלות את העסק שלכם

לקוחות יכולים לבקר בחנות מקוונת וירטואלית מושכת ויזואלית המאפשרת קניות ופעילויות חברתיות מהבית. אם אתה רוצה להרחיב את החנות הווירטואלית שלך, עליך להציע למבקרים שלך את החוויה הטובה ביותר וחוויה טובה. זה מאפשר לך לשפר את החנות הווירטואלית שלך, ליצור הזדמנות נהדרת להגדיל מכירות ולשפר את תהליך הקנייה כך שמשתמשים יוכלו להשיג בקלות את מה שהם צריכים.
כדי לקרוא עוד על איך יוצרים חנות וירטואלית ניתן לבקר באתר onlineshop.co.il

השלב הבא יהיה להגדיר את הפלטפורמה הטכנולוגית שתשתמש בה לבניית העסק הווירטואלי שלך

אנו מחפשים פלטפורמות מסחר אלקטרוני שניתן להשתמש בהם כדי ליצור חנות מקוונת משלך, כגון שירותי האינטרנט של אמזון (AWS) או חנות Google Play. תוסף המסחר האלקטרוני – באפשרויות המתוארות לעיל יש גרסה חינמית שתאפשר לכם לבנות את העסק הווירטואלי שלכם בעלות הנמוכה ביותר האפשרית.

אתה יכול לפתוח חנות וירטואלית חדשה במקום פרטי

כלומר אתה יכול לקבל משרד משלך, בין אם זה חנות, קניון או משרד. אתה יכול להישאר בחנויות או במרכזי קניות, לחלוק שטח עם חנויות אחרות או לפתוח את העסק החדש שלך במיקומים פרטיים. דמיין את העסק הווירטואלי שלך פתוח ללקוחות שאתה יכול להזמין מרחוק, כגון חבר, בן משפחה או עמית – עובד.

חלון ראווה וירטואלי זה מאפשר למותגים להכניס לקוחות וירטואליים לקהל ולהתחבר לנציגי מכירות שכבר נמצאים בעסקים הפיזיים

לכן זה משהו שמביא אליכם חנות מציאות מדומה שנגישה מהסמארטפון. כמו חוויית החנות הווירטואלית של RL, היא מאפשרת לצרכנים חווית חופשה שגורמת ללבם לפעום מהר יותר, באופן ייחודי ומשונה. על ידי יצירת חנות תלת מימד מקוונת, הצרכנים יכולים להיכנס לאתר החברה ולהרגיש שהם קונים בחנות אמיתית!

על מנת שסימולציה תספק מדידות חוקיות של התנהגות הצרכן

עליה להיות מסוגלת לשכפל במדויק את הרמזים בעסק הווירטואלי. זה מאפשר לצרכני הבדיקה לקיים אינטראקציה עם מוצרים בסביבה וירטואלית – לאחסן מוצרים ולקבל החלטות רכישה באופן הדומה מאוד להתנהגות קניות בחיים האמיתיים. חוויית הקניות בתלת מימד נתמכת על ידי יישום מסחר אלקטרוני, בו לקוחות מסתובבים בחנות הווירטואלית, גולשים ומגדילים ומצמצמים את גודל המוצרים שהם אוהבים.

פיתוח רעיון חדש מעסקי פיזי לווירטואלי

הוא גם הזדמנות לנסות אותו. אם אתם חושבים להשיק את החנות המקוונת הווירטואלית שלכם וזקוקים לעזרה בכדי להחיות את הרעיון שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המסחר האלקטרוני שלנו לקבלת ייעוץ וסיוע בפיתוח. עם שלט יחיד – למעלה – אנו נותנים לך את ההזדמנות להתחיל את חנות הספרים המקוונת שלך היום ולחיות את התשוקה והאהבה שלך לספרים. איך מתחילים למכור ספרים באינטרנט, ואיך זה עובד בשבילכם?

כלי הקניות הווירטואלי שלנו מאפשר לקמעונאים לענות על שאלות מוצרים

לספק ייעוץ ולסקור מלאי, ממש כמו חוויות בחנות. אצלנו ב- LUZ אנחנו לא מתנהגים סתם כמוכם – אנחנו מומחים באקסל ופיתחנו כמה כלים שיכולים לעזור לכם להרחיב את החנות שלכם.

כל מה שמתקרב לרמת טבילה זו נתפס בעבר כהזדמנות לקמעונאים לשאוף ליצור חנויות וירטואליות

טומי הילפיגר ושרלוט טילבורי עובדים על יצירת גרסאות וירטואליות של החנויות שלהם, והקמעונאים לומדים כיצד ליצור גרסה וירטואלית שלהם ושל החנויות שלהם לשוק ה- VR. הפלטפורמה שלנו מציעה ללקוחות את האפשרות לטבול בחוויות וירטואליות מבלי להיכנס לחנות פיזית, כך שתוכלו לקבל הכל מהנוחות שבביתכם.

הפלטפורמה שלנו משתמשת בממשק גרור ושחרר המאפשר לחברות ליצור עוזרי קניות וירטואליים משלהם בקלות

פתרון המסחר האלקטרוני שלנו הוא הפיתרון המושלם לכל פרויקט חנות מקוונת הזקוק לחוויית קנייה מקוונת, חנות וירטואלית או אפילו חנות פיזית.

התצורות השונות של חנויות וירטואליות כבר עזרו לכמה חברות לענות על שאלות אודות המוצרים שלהן וחוויות הלקוחות שלהן

המידע שנאסף יכול גם לעזור לעסקים לשפר את חווית הקנייה המקוונת. חנויות וירטואליות התחילו כדרך לשפר את מבחני השיווק של מוצרים חדשים, אך מאז החלו לשפר את מבחני השיווק של מוצרים חדשים בדרכים אחרות.