קרא מאמר זה בכדי להפחית את אחד ממיתוסי הדיאטה המתמשכים ולגלות כיצד לרדת במשקל אם אתה אוהב אוכל. זכרו כי הרגלי אכילה ושתייה בריאים והגדלת הפעילות היומית שלכם מקלים על ירידה במשקל. למדו לעקוב אחר מה שאתם אוכלים כדי לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין. זה יעזור לך לעבור מאוד מדיאטה שעוזרת לך לרדת במשקל לתזונה בת קיימא ששומרת על רזה ובריאות לכל החיים.

אם בעיית ההרזיה שלך מבוססת על כמות או סוג המזון שאתה אוכל

ולא על סוג המזון שאכלת, יתכן שתצטרך לבנות מחדש את התפריט ולסלק מוצרים חסרי חשיבות שממלאים אותך בקלוריות ריקות. אם אתה רוצה להאיץ את הירידה במשקל שלך, עליך להיות מודע לכך שהמזונות שאתה אוכל לא נבחרים עבורך. זה בסדר לפנות מקום לחטיף ממותק או מלוח, אבל כדאי שתקבל קודם את הדברים הטובים. תרדו במשקל, התזונה שלכם תהיה בריאה יותר ותצטרכו לאכול רק את מה שאתם צריכים כדי לשמור על המשקל הנוכחי.

אתה יכול לאכול פחות ממה שאתה חושב וליהנות מהאוכל בקצב סביר

אך עדיין לרדת במשקל באופן טבעי. אתה יכול להשיג ירידה במשקל כמעט בכל דיאטה שתבחר, כל עוד זה מאפשר לך לצרוך פחות קלוריות באופן משמעותי. אם אתה עובד על טיפים ודיאטות לירידה במשקל אלה, אתה יכול לרדת במשקל של 10 קילו תוך מספר שבועות בלבד.

כמובן שאין לנו את כל התשובות

אך אנו ממליצים לך לנסות דיאטה גמישה כדי לראות כמה זה משחרר לרדת במשקל מבלי לוותר על המאכלים האהובים עליך. הנה מה שאנחנו עובדים עליו, יחד עם כמה דוגמאות כיצד נוכל להשתמש ברעיונות האלה לאכול בריא, לרדת במשקל, לעלות בשרירים ועוד. אם אתה ממלא אחר הוראות אלה, אנו מבטיחים לך שתוך מספר שבועות בלבד תרד את כל משקלך מבלי לאסור אף אוכל שאתה אוהב. ישנן דרכים רבות ושונות להשיג ירידה במשקל, החל מאכילה בריאה ועד פעילות גופנית בריאה ועד אורח חיים בריא.

אם יש לך הזדמנות שמציגה את עצמה ואתה צריך לעבוד על דיאטה מהירה ויציבה

או שאולי תכננת דיאטה במשך זמן מה, הנה כמה תוכניות דיאטה שונות שתוכל לרדת במשקל . תלמד הכל על ירידה במשקל במהירות ובאיזו מהירות אתה יכול לאבד את זה תוך זמן קצר מבלי להגביל את הדיאטה שלך.

למד כיצד לאכול בריא ולהשיג את יעדי הבריאות והכושר שלך אחת ולתמיד

אתה יכול ללמוד הכל על תזונה ותזונה וכך ללמוד כמה, מתי וכמה פעמים אתה אוכל. זה קובע את הבמה למועד בו אנו לוקחים אחריות על סביבת המזון שלנו, מהאוכל בסביבתנו, למידע על מה אנו אוכלים, מתי, מה אנו אוכלים ומה הופך לרשותנו בקלות. בעוד שמנהל יומן מועיל כשאתה מנסה לרדת במשקל, זוהי גם דרך לבדוק את הדיאטה שלך לגבי ירידה במשקל. אתה לא צריך להתפתות לעקוב אחר כללים תזונתיים מסוימים כדי לרדת במשקל; תוכנית דיאטה טובה צריכה לעשות יותר מסתם בקרת קלוריות. לפני שתעקוב אחר דיאטות רבות בשוק, קרא את ששת הדברים האלה שיש לקחת בחשבון לפני תחילת דיאטה המסבירה כיצד לזהות דיאטות אופנה שאינן קיימות. מדוע תוכניות דיאטה עוזרות לך לרדת במשקל רב יותר מתכנון דיאטה (ראה לינדל) ומדוע יומן יכול להיות דרך נהדרת לפקח ולנטר את הדיאטה שלך ואת האופן שבו אתה עוקב ומנטר אחר צריכת מזון כחלק מתוכנית המשקל והרזיה.

אם מישהו רוצה לרדת במשקל, עליו להיות מודע לכל מה שהוא אוכל ושותה לאורך כל היום, כמו גם מה שהוא אוכל ושותה כל יום.

מעל לכל

מחקרים ומומחים מסכימים שכדי לרדת במשקל, יש להגביל או להפחית את הסוכר והפחמימות המעובדות מהתזונה. דיאטה דלת קלוריות עשויה להיות קלה יותר להקפדה על דיאטות אחרות, אך לא תמיד היא יעילה לירידה במשקל, במיוחד אצל אנשים עם לחץ דם גבוה או סוכרת.

אם שיטות אחרות להורדת משקל אינן עובדות

כגון העלאת רמות הפעילות הגופנית, ניתן להציע ניתוח. תהיה אשר תהיה האסטרטגיה לירידה במשקל, חשוב להישאר עם מוטיבציה ולהימנע מהרגלים לא בריאים כמו עישון, שתייה, עישון סיגריות ואלכוהול. פילוסופיית הדיאטה שלך עשויה להיות שונה מזו של אלו המעריכים אוכל, אך זה בסדר מכיוון שהראיות מראות שאין דרך אחת טובה ביותר לרדת במשקל. כדי להבטיח שאתה מוריד במשקל בבטחה, שוחח עם רופא המשפחה לפני שתתחיל במשטר דיאטה או כושר חדש.

זו לא צריכה להיות תוכנית אכילה בריאה לטווח הארוך, אשר רק עוזרת לך לרדת במשקל במהירות. הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל היא לנקוט בגישה שעוזרת לך להימנע ממנה בטווח הארוך.

למידע נוסף בתחום של איך לעשות דיאטה? עליך לגשת לאתר be-fit.co.il