בקניות, רוב האנשים נוטים לחזור לחנויות הבגדים המקוונות הטובות ביותר. חיפוש של Google במהירות אחר דירוגים של קמעונאי, או אפילו רק חיפוש באתר האינטרנט שלו, מספיק לעיתים קרובות כדי להציג סקירה מקיפה של הקמעונאי. כשקונים בגדים, חיפוש ביקורות קמעונאיות עלול לגרום לבלבול רב, אך לעתים קרובות די במחקר ובזמן רב באתר עצמו בכדי ליצור ביקורות נרחבות על הפריטים.

המפתח הוא לחפש אתר שהסיר ביקורות של שילדים ויש לו איזון טוב בין ביקורות חיוביות ושליליות, כמו גם ביקורות על המאמרים עצמם.

בקר באתרי קמעונאים אחרים ובדוק אם אתה יכול למצוא הצעות דומות עבור אותם מוצרים

אם יש לך ספק לגבי האותנטיות של האתר או שאתה מודאג מניסיונות הונאה, ודא שהסוחר עקב אחר כל ערוצי תקשורת זמינים עם לקוחותיו. לחלק מהקמעונאים יש קו תקשורת זמין עם הלקוחות, אך אם לאתר אין דף קשר, הוא עלול להיות הונאה. חברה מכובדת ולגיטימית תמיד תפרט דרכים ליצור עמם קשר דרך אתר או חנות אינטרנטית, ואם הם אם אינך חושד כלל לאחר מענה לשיחתך, עליך להתקשר למחלקת שירות הלקוחות של החברה או למרכז הקשר כדי לאשר שיש להם מידע ליצירת קשר עבורך. תוכל גם לברר אודות חנויות מקוונות שונות אם אתה מטיל ספק במקצועיותו של אדם. – —- קניות היא גם דרך מצוינת למצוא את הפריטים שאתה רוצה באתרים אמינים על ידי פשוט לקנות את ההתאמה הראשונה לפריט בחיפוש בגוגל. Engrish.com, אתה כנראה צריך לסגור את הכרטיסייה ד ליצור אתר קניות על ידי בקשת שם החנות המקוונת בה אתה מעוניין, כמו גם את המחיר ומידע אחר אודות המוצר.
על מנת לשמוע פרטים מורחבים בתחום של חנות אינטרנטית מוכרת יש לגשת לאתר tshop.co.il

חפש רמזים מסוימים שיכולים להצביע אם חנות מקוונת

היא לגיטימית או לא, וחנויות מקוונות אמיתיות ישמחו לעזור לך בכל שאלה שיש לך. כדי לוודא שאתה מוצא חנות מקוונת אמינה, עיין ברשימת ביקורת מאובטחת של קניות באינטרנט ובדוק את ביקורות החנות לפני שאתה קונה בפעם הראשונה. אתה יכול גם ליצור איתם קשר כדי לראות אם הם אמיתיים ואם כן, לקבלת מידע נוסף. לאחר שגלשת באתר של חנות מקוונת, תוכל להזין את שמך, כתובת הדואר האלקטרוני ומספר הטלפון שלך. ניתן גם להתקשר לחנויות המקוונות למידע נוסף, כגון מספר העובדים, מיקום החנות ומידע אחר.

כשמוקמת חנות מקוונת שתאפשר לחברה אחת לקנות מחברה אחרת, התהליך נקרא רכישה מקוונת של עסק לעסקים (B2B). במילים אחרות, מי שעלול לקחת סיכון רב יותר מאנשים שקונים בחנויות עלול לקחת סיכון רב יותר בעצמם.

הונאה חשאית זו מזייפת את הקונים המקוונים באתרים סודיים להאמין שהם מתמודדים עם קשר לגיטימי

הרמאים משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להקים אתר קמעונאות מזויף שנראה כמו עסק מקוון אמיתי אבל הוא למעשה רמאי. זה גורם לאנשים להאמין שקנו מוצר מאתר קניות מקוון הרשום בניו זילנד, רק כדי להגיע לאתר תרמית זרה למדי. לחלק מהחנויות הללו יש קישורים לתמונות גנובות שנמצאו באתרי תרמית כמו זו שלמטה.

לקוחות יכולים גם ליהנות מחנויות מקוונות המציעות ללקוחות מבצעים בהתאמה אישית בכל פעם שהם קונים בחנות

ביקורות ואפילו בלוגים נותנים ללקוחות הזדמנות לבצע רכישות זולות מכל רחבי העולם מבלי להסתמך על קמעונאים מקומיים. לקוחות יכולים לקבל הנחות באזור דירוג הלקוחות, דבר שיכול להועיל מאוד בקבלת החלטת רכישה, אם כי זה לא יכול להיות המקרה בחנויות מקוונות המוקדשות לאלקטרוניקה. חנויות מקוונות מכילות גם קישורים למוצרים שונים שאינם קשורים למשפיעים אם ברצונכם "לחנות מגניב" או "לא".

בדוק מוכרים עצמאיים: קריאת ביקורות היא אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד יותר על חנות מקוונת, במיוחד אם מדובר במוכר עצמאי.

למרבה הצער

ישנם רמאים רבים שמתחזים לחנויות מקוונות כדי לשדוד אנשים מכספם הרוויח קשה. במקרה הטוב, בוטיקים אלה יכינו כפילויות זולות, יגנבו תמונות ומוצרים מאתרים ומעצבים מכובדים, וימכרו אותם לקורבנות תמימים. זה שמדובר באתר חוקי לא אומר שאין הנחות, כך שתוכלו להשתמש בו בכדי לקנות בצורה בטוחה באינטרנט.

בדוק באתר האינטרנט אם יש ביקורות של לקוחות על מוצרי החברה

אם אתה רק מחפש כמה מוצרים שתוכל למכור במקום לבנות חנות מקוונת שלמה, פוסט זה עוסק במציאת בוני אתרים טובים למוצרים שמוכרים, כמו גם בונה אתרים הטוב ביותר למכירת מוצרים.

שים לב גם כי אתרי הונאה מסוימים עשויים אפילו להעתיק את מדיניות ההחזרה של אתר אמיתי, כך שתצטרך לחפש סימנים אחרים לכך שהאתר לגיטימי.