הטיפים הבאים יעזרו לך להשיג את מטרתך בהצלחה רבה יותר, בין אם זה להזיע אותה על הליכון כדי להוריד כמה קילוגרמים או להגדיל את המשקל שאתה מרים כדי להעלות שריר. דעו כי הזמן שאתם משקיעים לא תמיד תואם את היעדים שלכם. בין אם אתה עושה אימוני כוח, אימוני לב וכלי דם או ירידה במשקל תלוי במה שאתה רוצה לראות כתוצאה מכך. הידיעה מתי לעשות אימוני משקולות ומתי לבצע תרגילי לב וכלי דם כדי לרדת במשקל תלויה בתדירות ובאיזו תדירות שאתה רוצה לראות תוצאות. – כאשר כל כך הרבה מידע מתפרסם בתקשורת ואופנות אימון חדשות מתפרסמות מדי יום, זה יכול להיות קשה להבין כמה פעמים בשבוע אתה צריך להתאמן. בין אם אתם מתכננים להתאמן כל יום או לעשות כמה שיותר פעילות גופנית תלוי ביעדי הכושר האישיים שלכם. באיזו תדירות אתה מתאמן בכל שבוע תלוי גם בעוצמת האימון שלך. אם אתה רוצה לרדת במשקל, רוב הרופאים ממליצים על אימון אירובי כלשהו 30 דקות ביום, חמש פעמים או יותר בשבוע. ניתן לשלב זאת עם אימוני כוח הדומים לשגרת קבוצת השרירים פעמיים בשבוע שנדונה לעיל. כשמשלבים אימוני כוח עם אירובי אתם מגבירים את מסת השריר, מה שמגביר את חילוף החומרים ועוזר לכם להוריד קילוגרמים.

אפשרות נוספת להרמת משקולות אם אתם חושבים לחסוך באנרגיה

היא להתחיל את האימון בחימום אירובי של חמש דקות ולסיים אותו עם אימון משקולות וחמש עשרה דקות של אירובי. בהתאם ללוח הזמנים, תוכלו גם לבצע אימון אירובי בעצימות נמוכה ביום אימוני הכוח.

כאשר אתה מתחיל תוכנית אימונים במטרה לרדת במשקל

רוב אנשי המקצוע ממליצים על תוכנית אחרת מזו שנדונה לעיל. אתה רוצה לעשות עד 150 דקות של פעילות גופנית מתונה בשבוע, כולל אימוני כוח. בהתאם למצב ההתחלתי ולהרגל הגוף, חיוני שרוב הנשים ההרות יישארו פעילות ויתאמנו באופן קבוע.

אנו מתאימים לאימון משקולות כחלק מהפעילות הגופנית שלך

אך עליך לבצע לפחות שלושה מפגשים בשבוע כדי למקסם את היתרונות. לקוחות יכולים גם לבקר בסטודיו פעם או פעמיים בשבוע, לעשות פילאטיס בבית, להשתתף בקבוצות בחדר כושר או בשיעורים מקוונים.

סטודנטים למתחילים ומתקדמים מרוויחים יותר מפעילות גופנית שלוש עד ארבע פעמים בשבוע. באופן כללי, שלושה עד חמש תרגילים בשבוע (כלומר שלוש עד חמש שעות של פעילות גופנית) נוטים לייצר את התוצאות הטובות ביותר.

הייתי טוען שעדיף להקדיש זמן לבניית מסת שריר רזה ולהשתמש מדי פעם באימון אינטרוולים בעצימות גבוהה

כדי לרדת במשקל. לדעתי איזון בריא של אימוני כוח וסיבולת הוא הדרך היעילה והיעילה ביותר לא רק לרדת במשקל אלא גם לשמור על רמת כושר בריאה.

אם אתה רוצה להתאמן 3-4 פעמים בשבוע, אימון התנגדות צריך להיות בחזית. אימונים יומיים יעזרו לכם לבסס שגרה ולהפחית את הסיכויים להחמיץ אימון. באופן כללי, המטרה היא לכוון ל 30 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום.

מחקר אומר שאתה צריך להתאמן לפחות יומיים בשבוע

כדי למקסם את צמיחת השרירים. לצורך אימוני כוח עליכם להכות את המשקולות לפחות שלושה ימים בשבוע. איך אתה בונה את האימון שלך וכמה ימים אתה מקדיש לחיזוק האימונים תלוי ברמת הכושר הנוכחית שלך.
עבור עוד מידע אודות מאמן כושר אישי במרכז וכמה פעמים כדאי להתאמן בשבוע יש לבקר ב- guf1.co.il

אלה היסודות של אימוני כוח, אך זכרו שהם רק דוגמאות לאימונים. 60-90 דקות של פעילות גופנית אינטנסיבית ביום משתנה בהתאם לדיאטה, גיל, משקל, מין וסוג האימון.

פעילות גופנית ברוב ימות השבוע אינה טובה רק לירידה במשקל

אלא גם לבריאות ולרווחה הכללית. אתה לא צריך להשקיע את כל זמנך בשיעורי אירובי או אירובי כדי לרדת במשקל. הקדישו יומיים-שלושה לאימון התנגדות לחיזוק השרירים ולשרפת קלוריות.

על פי הנחיות ארה"ב לפעילות גופנית

מבוגרים צריכים לבצע לפחות 150 דקות פעילות גופנית אינטנסיבית בשבוע. לפחות 150 דקות של פעילות גופנית מתונה בשבוע ללב ולריאות ישפרו את הבריאות הכללית ואת הרווחה ויסייעו במניעת מחלות ופציעות. בנוסף ל -150 דקות של פעילות גופנית אירובית בשבוע, ההנחיות ממליצות למבוגרים לשלב לפחות יומיים של אימוני התנגדות בשגרה השבועית שלהם.

Cardio הוא סוג של תרגיל המותאם במיוחד לך, לרמת הכושר שלך ולמטרות שלך. התקדמות הכוח שלך תלויה ביעדים שלך וברמת אימון הכוח הבסיסית שלך.

תרגילי אימוני כוח לכל קבוצת שרירים גדולה יותר צריכים להיעשות לפחות פעמיים בשבוע

כוון לסט אחד של כל תרגיל והשתמש במשקולות וברמות התנגדות כבדות מספיק כדי לעייף את השרירים שלך לאחר 12 עד 15 חזרות. אם אתה רוצה לשפר את הבריאות והכושר הכללי שלך, התעמל חמישה ימים בשבוע אומר קינג הנקוק, ACSM, CPT, מדריך ההצלחה של זיעה 2 ב- Neou, שירות הזרמת כושר. זה אולי נראה כמו הרבה עבודה אבל לא כל יום צריך להיות אינטנסיבי והאימון אמור להימשך רק 30 דקות. נסו להתחיל עם שני אימונים בשבוע ותוכלו להשתפר משם.

הגדרת מטרה ריאלית של כמה פעמים אתה מתחיל להתאמן בכל שבוע יכולה לעזור להבטיח שאתה לא נשרף

אומרת המאמנת מוסמכת ACE, סיון פאגאן, הבעלים של Strong Sivan בבולטימור. צילום מעט תרגילים מדי יום, גם אם אינך מבצע אימון מתאים, יכול לעזור לך לפתח הרגל שנמשך, היא אומרת. האמת הכנה היא שאולי לא תצטרך להתאמן כל כך הרבה אם המטרה שלך היא ירידה במשקל.

אם אתה מנסה לממש את דרכך לירידה במשקל מבלי לשנות את הדיאטה שלך

היה מוכן לכישלון. אם ברצונך ללמוד עוד כיצד להשתמש בפעילות גופנית כדי לרדת במשקל, קרא את תרגילי ההרזיה הטובים ביותר בכדי ללמוד כמה אסטרטגיות עיקריות למקסימום פוטנציאל שריפת הקלוריות.