קרדיט תמונה FREEPIK

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל חברה הוא להעביר ללקוח שלה את חוויית המשתמש הטובה ביותר. עיצוב חווית משתמש UX הוא תורה שלמה, ולכן לא פעם חברות זקוקות למומחה בתחום אשר ינחה אותם. חוויית משתמש היא למעשה מכלול של דברים מהרגע שהלקוח מקבל את המוצר ועד הרגע שהוא משתמש בו בפועל. ככל שחווית המשתמש של הלקוח טובה, כן המוצר עצמו זוכה להצלחה.

גם אתם יכולים להיות מעצבי UX

אם עולם קידום ועיצוב המוצר מעניין אתכם, קורס מעצב UX נועד בשבילכם. בקורס נחשפים הלומדים למגוון רחב של תחומים כמו עיצוב המוצר, תכנון ופיתוח, מבנה המוצר, פיתוח תוכן ועוד. הסוד הוא לבחור את הקורס הנכון עבורכם. אז אם רוצים להשתלב בתחום עיצוב UX ולהירשם לקורס מקצועי, ישנם כמה דברים שכדאי להביא לתשומת לבכם:

  1. מהם תכני הקורס?

אם אתם מחפשים קורס UX המתאים לכם, כדאי לברר מה הם התכנים של הקורס ובמה הם מתמקדים. כמו כן, חשוב לבדוק לאילו מוצרים הם מתאימים, בהתאם לסוג המוצר שאתם רוצים לפתח.

  1. כמה זמן קיים הקורס?

כאשר נרשמים לקורס מעצב UX חשוב לבחון אם מדובר בקורס מוכר וכמה זמן הוא קיים. ככל שמדובר בקורס ותיק יותר, כן הסיכוי שתקבלו בו יותר כלים להשתלבות בעבודה הוא גבוה יותר.

  1. האם אתם יכולים לדבר עם אנשים שכבר עשו אותו?

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם מדובר בקורס UX טוב הוא לדבר עם אנשים שכבר עשו אותו. בוגרי הקורס יכולים לתת לכם טיפים, לציין אצל אילו מרצים כדאי ללמוד, להראות לכם איך כדאי ללמוד למבחנים ועוד.

  1. אילו הכשרות נותן הקורס בסופו של דבר?

בסיום קורס UX אתם רוצים לדעת שבסופו של דבר אתם מקבלים את התעודה הנכספת, תעודה שתאפשר לכם להשתלב במקומות עבודה טובים ואיכותיים.

  1. האם תוכלו למצוא עבודה בסיום הקורס?

אחד הדברים החשובים שאתם רוצים לדעת הוא שמחכה לכם עבודה טובה בסיום קורס UX. על כן, מומלץ לבדוק את הדברים מראש, לראות היכן ניתן להשתלב בסיום הקורס והיכן אתם באמת רוצים לעבוד.

  1. מהו המחיר?

כאשר נרשמים לקורס, חשוב לבדוק את עניין המחיר. מומלץ לבחון את המחירים הממוצעים בשוק כדי שלא יהיו לכם הפתעות בדרך, ותוכלו להיערך בהתאם להוצאה הכלכלית אשר תשתלם לכם בסוף.

  1. האם אתם נהנים מהאווירה?

סוד הצלחתו של כל קורס הוא לא רק בכלים שהוא מעניק, אלא גם באווירה שהוא משרה על התלמידים. אם מדובר באווירה טובה וחיובית, יהיה לכם הרבה יותר קל להתחבר אל החומרים וללמוד את כל הדרוש כדי להפוך למעצבי UX.

מה צריך להביא בחשבון כאשר מעצבים את חוויית המשתמש?

קיימים מאפיינים שונים התורמים לחוויית המשתמש. בתור התחלה, חשוב להבין כמה דברים משמעותיים. ראשית, יש לדאוג לנראות המוצר. הלקוח קונה ורוכש את המוצר באמצעות העיניים, ולכן חשוב לעצב אותו כך שהוא ייראה כמו שצריך – אסטטי ומרשים. שנית, יש לשים דגש על נוחות השימוש. האם כל אחד יכול להשתמש במוצר? אם הוראות ההפעלה של המוצר או הוראות השימוש בו יהיו מורכבות מדיי, הלקוח יוותר ויעדיף לעבור למוצר אחר. כמו כן, מומלץ להחליף את חוברות ההוראות המורכבות בסרטונים קצרים וקלילים, כדי שהלקוח יוכל לראות איך באמת משתמשים במוצר מבחינה ויזואלית, מבלי שיצטרך להתאמץ ולקרוא ספרים שלמים. כמו כן, חשוב לשים לב לדיוק מבחינת עיצוב המוצר. הדיוק יוצר אמינות בקרב הגולשים ומאפשר להם להשתמש במוצר בבטחה.