צוות האינסטלטורים ידריך אתכם בסוגי שירותי האינסטלציה השונים העומדים לרשותכם, ישרטט כל סוג אינסטלטור ויחבר אתכם לקורס אינסטלציה, כך שתוכלו לעשות את הצעד הראשון למסע מרגש ומתגמל. להלן רשימה של פעילויות שאנו יכולים לצפות מאינסטלטורים, אך יש לזכור כי הן עושות מגוון פעילויות. במקום לנסות לתת לך הסבר סטנדרטי מהו כל שירות אינסטלציה, אנסה לתפוס את היקף עבודות האינסטלציה שרוב המומחים מסכימים עליו.

עבודות אינסטלציה נפוצות כוללות תיקון ברזים דולפים

החלפת צינורות פרוצים, התקנת צינורות מים, תיקון צינורות גז והתקנת מחממי מים, והתקנה והרחבה של מערכות תברואה חדשות כמו מיזוג אוויר ומיזוג אוויר. אינסטלציה מסחרית היא עבודת תיקון ברזים דולפים ותיקון צינורות פשוט.

אם אינסטלטור מבצע עבודה לא תקנית ויש להזמין אותו בכדי לפתור בעיה חדשה, העלות עולה. הם רוצים לדעת איך ומתי משלמים אינסטלטורים ואילו תנאי חוזה יש להם.

היבט נוסף הוא כי אינסטלטורים מקצועיים

נתקלים במספר בעיות עקב עלות הציוד הגבוהה וחוסר גישה לציוד איכותי. אמנם זה עשוי להיות מפתה להעסיק אומן מקומי, אך אתה צריך להיות מאומן, מנוסה, מבוטח ומגניב – מבוטח לפני שאתה מתקבל לעבודה. חניכות אינסטלציה בדרך כלל יכולות לבצע עבודה בסיסית, אך לא את רמת הניסיון שבן-זוג או אינסטלטור זקוק להם. בלואיזיאנה, למשל, אינסטלטור "מסע" יכול להיות בעלים או פרסום של חברת תיקונים, או לרכוש רישיון אינסטלטור או שרברב מומחה על ידי צבירת ניסיון והכשרה נוספת.

יש מעסיקים שמעדיפים אינסטלטורים שכבר סיימו את הכשרתם כשרברבים וקיבלו את רישיונם

בעוד שמעסיקים אחרים שוכרים שרברבים שיעבדו את דרכם בהכשרה זו. חניכים ואינסטלטורים מבצעים מגוון עבודות ובחלק מהמדינות אין דרישה שהם יעבדו עם אינסטלטור לפחות חמש שנים. אינסטלטורים עם תואר שני יכולים להיבחן בבחינת "תואר שני", אך עליהם להשלים שנת הכשרה נוספת כדי להשיג את התואר השני הנדרש בכל המדינות בכדי לקבל את רישיון השרברב. "תעודת אינסטלטור" או "תעודת מסע" חייבת להיות אצל "אדון האינסטלטור" לפחות חמש שנים או לעבור את הבדיקה.
לעוד פרטים נוספים על מה זה אינסטלטור נא להעיף מבט ב- termo.co.il

"אינסטלטור משותף"

הוא האדם אליו אתה מתקשר אם כיור המטבח שלך סתום או שיש לך נזילה. זה יכול להיות אינסטלטור "רטוב – סתם" שמפעיל רק את מערכת הצנרת בחדר האמבטיה (למשל, רדיאטורים). "אינסטלטור" הוא אדם שנקרא לתקן אסלה שבורה או כיור או לתקן צינורות דולפים.

"אינסטלטור"

הוא מי שמתקן או מתקין מתקנים וציוד כגון מחממי מים, מערכות צנרת וציוד התקנה כגון דוד מים. אינסטלטור עובד על כל מה שכולל צינורות, מיכלים, אביזרים, אביזרים או משאבות הדרושים בכדי לאפשר זרימת גז או מים מביתכם ומחוצה לו.

אינסטלטור מתקן

מתקין, מתקן ומתחזק מערכות תברואה פרטיות ומסחריות המספקות לנכס שלכם מים וגז ופסולת תחבורה. אינסטלטור מתקן, מתקין, מתקן ומתקין צינורות להובלת נוזלים כמו מים או גז מהבית או העסק לחלקים אחרים בבית, בעסק או אפילו בעולם החיצון. אינסטלטורים מתקנים, מתקינים, מתקנים ומתחזקים צינורות למגורים או לעסקים, מיכלים, אביזרי מתקנים למים, גז ונוזלים אחרים, צינורות המספקים ומעבירים פסולת מנכס אחד לנכס אחר או למדינה או מקום אחר.

אולי האינסטלטורים הפופולאריים ביותר הם אינסטלטורים שמסירים סתימות וחסימות מביוב וביוב

לאינסטלטורים יש אפשרות להתקין מתקנים סניטריים חדשים כדי להימנע מסתימת ניקוזים, ומתקנים סניטריים ומלכודות ניתנים לכל חדר בו מותקנים מתקנים סניטריים.

אם אתם מחפשים אינסטלטורים, Workyard יכול לספק לכם עבודות אינסטלציה בכל הרמות. אינסטלטור יכול להציע עבודות אינסטלציה גדולות וקטנות ויכול גם לתכנן את מערכות האינסטלציה להתקנה.

מיומנויות שיש לאינסטלטור כוללות כישורי אינסטלציה כמו אינסטלציה

חשמלאי, אינסטלטור ואינסטלטור. באחריותם גם לתקן ולתקן מתקנים סניטריים על ידי החלפת מכונות כביסה פגומות, החלפה או תיקון של צינורות פגומים או פתיחת נקזים סתומים. חניכות עושות חלק מאותן משימות כמו אינסטלטורים ותיקים, כולל התקנת אינסטלציה חדשה, ניתוק מערכות אינסטלציה ותיקון צנרת.

בעלי בתים ובעלי עסקים עדיין ישלמו לאינסטלטור על מנת לתקן אסלה שבורה

אך באזורים אחרים הם עלולים להיות מנותקים. אינסטלטורים נבדלים מאינסטלטורים רגילים בכך שהם מורשים ממדינה ומוסמכים כשרברבים. לאינסטלטור מורשה יהיו כישורים זהים לאינסטלטור רגיל, כמו אינסטלטור, חשמלאי וחשמלאי, כמו גם חניכות וחניכות בחשמל ואינסטלציה. אינסטלטורים שיש להם עסק משלהם וכמה חיילים בתחום האינסטלציה ממוקמים טוב יותר להרוויח הכנסה שנתית גבוהה אפילו יותר מעמיתיהם הרגילים.