העיר העתיקה, עם מבוך אבני האבן והסמטאות המרופדות באולמות תצוגה וארכיטקטורה היסטורית, היא אחד המראות הטובים ביותר בטאלין. כמה מקומות לבקר בעיר העתיקה הם רייגיקוגו (הפרלמנט האסטוני), קתדרלת אלכסנדר נבסקי וקתדרלת סנט מרי.

חופים הם אולי לא הדבר הראשון שעולה בראש כשחלמים על אסטוניה

אבל אחת הדרכים הטובות ביותר להוסיף קצת רגיעה בחיפוש אחר הדברים הטובים ביותר לעשות בטאלין היא להגיע לחוף. טיול חוף מטאלין לחוף פיריטה, 15 דקות ממרכז העיר בפרבר פ ספיריטה, הוא דרך מהירה וקלה למטיילים לחוות את הקסם החופי של אסטוניה. כנמל הראשי של המדינה, באסטוניה יש כמה מקומות ציוריים לחקור ועברים מרתקים לצלול אליהם.

בטאלין יש אווירה נהדרת מבחינת פעילויות תרבותיות והיא מלאה במקומות מגניבים לאכול ולשתות

מה שאני אוהב בטאלין הוא שרוב האטרקציות התיירותיות הטובות ביותר ממוקמות בעיר העתיקה וזה אומר שקל להגיע אליו והמראות הטובים ביותר בעיר נמצאים במרחק הליכה משם. אם אתה זקוק להשראה לטאלין, קרא את המדריך המלא לפעילויות הטובות ביותר ברחבי טאלין.

טאלין היא בירת אסטוניה מימי הביניים והתוססת, שופעת היסטוריה, תרבות ומראות נפלאים. המפל הטבעי הגבוה ביותר של איטס אסטוניה נמצא במרחק של 30 דקות בלבד ממרכז טאלין וכדאי לחקור את הכבישים האסטוניים המרופדים בצבעי סתיו יפים.

טאלין היא אחת מבירות אירופה החדשה ויש בה שילוב עשיר של אדריכלות ותרבות באזור גיאוגרפי קטן. חומות העיר מפתות, עם בתי עץ צבועים, פארקים, נמלים משופצים, חופים ויערות.

ממוסגר על ידי הסוללות שוכנת העיר העתיקה של טאלין

שם תמצאו רחובות מרוצפים באבנים, כנסיות מקסימות, אנדרטאות היסטוריות והרבה ברים, מסעדות ובתי קפה נהדרים. העיר העתיקה היא ביתם של מבנים מלכותיים רבים מימי הביניים מהמאות ה -15 וה -17 והיא מקום מרתק לחקור בו. ישנם גם טליסקיבי ולומלינאק (או טלליקיבי, כפי שמכנים זאת התושבים המקומיים) וחתיכות אחרות שאמורות להיות יצירתיות בעיר, כמו גם אוסף מרתק של בנייני רכבת ישנים שלטענתם המקומיים היו בעבר מפעל צבאי סודי שפעל ממש מול תחנת הרכבת המרכזית בעיר.

העיר העתיקה של טאלין מתויירת ככל שהיא נעשית

אך אל תחמיצו את שלל המראות המדהימים שיש לה להציע. המוזיאונים המרתקים של טאלין, השמורים בבניינים בני מאות השנים של העיר ומציגים סגנונות אדריכליים שונים, ייקחו אתכם דרך העיר וההיסטוריה והמורשת העשירה של המדינה. החל מהעיר העתיקה, העיר מימי הביניים השמורה היטב המהווה את טאלין והיא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, טאלין מציעה לכם את האפשרות לנשום את האווירה מימי הביניים ולבלות בפנטסטי עם תכשיט הכתר הבלטי.

אם ראית את אתרי מדריכי הערים האחרים שלי

אתה יודע היטב שאני אוהב לקחת חלק בסיורים בחינם בעיר, אך לא הייתי ממליץ לקחת סיור בעיר בחינם בטאלין. אם יש לכם יותר זמן ביום אחד ומעדיפים טיול מודרך, יש גם טיולים בחינם בעיר העתיקה של טאלין.

רחוב העיר העתיקה מוביל מכיכר ראקויה (כיכר העירייה) למרכז העיר העתיקה של טאלין

מוקף בבתי סוחר מעוטרים, הכיכר שימשה מאז כמקום שוק וכינוס מאז המאה ה -11. העיר העתיקה מימי הביניים מזכירה את טאלין המודרנית, חדשנית, יצירתית ושובבה.

ראה טליסקיבי, העיר היצירתית בלב טאלין היפית. זה קצת מחוץ למסלול המוכה, אבל זה חובה לכל מי שרוצה להכיר את הצד היצירתי של העיר. זו אחת האטרקציות המובילות בטאלין המודרנית ומכה משגשגת לעיר, המושכת אמנים וקונים מכל רחבי העולם.

Telliskivi Creative City

הוא קומפלקס של מחסנים לשעבר שהוסבו לבוטיקים, מסעדות, מקומות מוסיקה חיה ובתי קפה, כולם מעוטרים באומנות רחוב. זה מקום נהדר לנסות, שכן הוא מארח את J Street Baltic Street Art Jam, פסטיבל אמנויות רחוב ותרבות עירונית שאפתני שמבטיח שהעיר תצא בקשת צבעים יצירתית כל השנה. מושלם לילדים, למבוגרים סקרנים ולאלה שאוהבים ללמוד. אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בטאלין הוא לצאת ביום גשום או שטוף שמש.

תרים כוס

אמור "טרוויסק" ותעודד ביום נהדר לחקור את טאלין, אסטוניה, אחד התכשיטים האמיתיים של הבלטי. אם אתם מסוגלים לבלות יותר מיום אחד בטאלין, יש עוד הרבה דברים מעניינים לעשות בעיר הבירה. תן לנו לחקור כמה מהדברים הייחודיים ביותר בעיר טאלין בזמן שאתה מתכנן את ההרפתקה האסטונית שלך.

כאחת הערים העתיקות ביותר מימי הביניים בעולם, טאלין היא כבר זמן רב נקודה חמה של תרבות והיסטוריה אסטונית. אנשים רבים רואים בטאלין עיר של היסטוריה וכיף, אך זה לא הכל.

העיר העתיקה בטאלין הצליחה לשמר את מורשת ימי הביניים שלה לאחר מאות שנים של שלטון זר

וזכתה בה למעמד של מורשת עולמית של אונסק"ו. האווירה המקסימה סביב הרחובות המרוצפים של העיר העתיקה היא אחת האטרקציות המרכזיות בטאלין, יחד עם אטרקציות רבות אחרות כמו בית העירייה הגותי וכנסיית ניקולאי. אתה לא צריך לשאול את עצמך מה אתה יכול לעשות כדי לראות את טאלין, כי המראות של העיר מציעים משהו לכולם.