אנשים רבים לא מבינים אמנות מופשטת כמו גם אחרים שחושבים שהם יכולים לשכפל אותה, אך כמובן שלאמנים מופשטים עצמם לוקח יותר זמן לחשוב על זהיצירה שהם מבצעים. עיצוב בית עם תמונות אבסטרקטיות (אמנות מופשטת) יהפוך כל בית לאומנותי יותר, חם יותר, ואלגנטי !

אז מה מייחד כל כך את האמנות האבסטרקטית?

אמנות מציאותית מנסה לתאר את המציאות הממשית, בעוד שהאמנות המופשטת שואפת להיפך. לעומת זאת, לאמנות מופשטת אין מאפיינים ניכרים, ומחקר שנערך בשנת 2011 מצא שכאשר עינינו עוברות ביצירות אמנות, אנו מחפשים משמעות במה שאנחנו רואים.

מספר מחקרים הראו שאמנות מופשטת יכולה להיות בעלת השפעה רגשית משמעותית על הצופה, בין השאר מכיוון שאמנות מופשטת משחררת את מוח הדומיננטיות של המציאות. מחקר משנת 2012 יצר קשר ישיר בין צפייה באמנות מופשטת לבין תחושות הנאה.

ההשפעה החזקה של אמנות מופשטת על האנושות

אמנות מופשטת הפכה לנושא המעניין את הקהילה המדעית. בתקופה שנראה בלתי אפשרי להתמודד עם המציאות, אמנים פונים לאמנות מופשטת כדי למצוא שלום בתוכם, במיוחד באירועים כמו המגפה, המאיימים על הנורמליות של עולמנו. כמה עבודות מחקר עסקו בהשפעות הצפייה באמנות מופשטת ובהשפעותיה על תהליך החשיבה של המוח.

מעצבים את הבית עם אמנות מופשטת

עיצוב הבית עם תמונות אבסטרקט ישנו לכם את כל הסלון. כמו כן, אמנות מושפטת מכניסה אלגנטיות ואותנטיות שלא תוכלו למצוא באף אמנות אחרת. מעוניינים בעיצוב מסרותי וייחודי? בחרו בתמונות אבסטרקט. כנסו תמונות לסלון באתר 'תמונה' ובחרו את עיצוב האבסטרקט המושלם לבית שלכם!

תמונות אבסטרקט גם בחדר השינה שלכם!

יש המון סוגי עיצוב אבסטרקטיים. חלק מהאמנויות המופשטות נראות ממש כציורים שאי אפשר להגדיר. ואילו חלק מהציורים הרבה יותר ברורים. לחדר השינה תוכלו לבחור תמונות אבסטרקט עם אלמנטים ברורים יותר. לשם הדוגמה, תוכלו לבחור תמונה של זוג עם אלמנטים אבסטרקטיים. כך התמונה גם מקבלת את המסתורין וגם מקבלת את השייכות שלה לאופי החדר. לבחירת תמונות לחדרי שינה לחצו כאן!

עיצוב שטוח

הוא טרנד שמצא את הביטוי הרחב והמגוון שלו באמנות הדיגיטלית, שידועה בהיותה מינימליסטית, תמציתית ובעלת אמצעי ביטוי חזותיים. המאפיין הבולט ביותר שגרם להשראת שמה של גישה עיצובית זו הוא השימוש בפרטים חזותיים שטוחים ודו-ממדיים, ההפך מתמונות סקיומורפיות מציאותיות ומפורטות. העיצוב השטוח משתמש בהרמוניה הפוכה של פשטות כדי להוות בסיס לגישתו.