dr-ofek.co.il

ניתוח הרמת חזה , הידוע גם בשם  mastopexy, מעלה את השדיים על ידי הסרת עור עודף והידוק הרקמות המקיפות לעצב מחדש ולתמוך קונטור השד החדש. נתונים סטטיסטיים חדשים של האגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים מראים כי הרמות השד גדלו מאז שנת 2000 ב -70% .

מה יכול לעשות ניתוח להרמת חזה – ניתוח ?

הרמת חזה יכולה להצעיר את דמותך בפרופיל שד צעיר ומרומם יותר.  ניתוח הרמת חזה להצערת הגוף והנפש.

שדי אישה משתנים לעתים קרובות עם הזמן ומאבדים את צורתם הנעורים ואת מוצקותם. השינויים הללו ואובדן גמישות העור יכולים לנבוע ממגוון סיבות: הריון, הנקה, תנודות במשקל, כוח משיכה , גנטיקה, מעבר לגיל המעבר ועוד.

מה שלא יכול לעשות ניתוח להרמת חזה – ניתוח ?

הרמת חזה אינו משנה משמעותית את גודל השדיים שלך או לעגל את החלק העליון של השד שלך. אם אתה רוצה שהחזה שלך ייראה מלא יותר, שקול ניתוח הרמת חזה והגדלת חזה .  אם אתה רוצה שדיים קטנים יותר, שקול לשלב ניתוח הרמת חזה והפחתת חזה .

ד"ר אנדרי אופק, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית מרכז רפואי אסף הרופא (שמיר) ישמח לענות על כל שאלה וללוות את התהליך מתחילתו ועד סופו. ד"ר אנדרי אופק, ישמח לבצע כל ניתוח פלסטי שיסיע לכם להרגיש בנוח בגוף שלכם.

מהו ניתוח השתלת חזה?

מטרת הניתוח לתיקון השתלת חזה היא להחליף השתלות חזה ישנות בשתלים חדשים. לעיתים קרובות המטרה היא גם לשנות או לשפר את מראה השדיים בזמן עדכון חומר השתל

הרצון לעבור ניתוח לתיקון השתלת חזה יכול להיות בגלל אחת מהסיבות הבאות: