כשמדובר בהפקת וידאו ואנימציה, יש שפע של נותני שירות אנימציה שיכולים לטעון שהם מסוגלים לעשות את זה נכון, חלקם עשויים "לחרטט". אם אתה רוצה לבחור את חברת האנימציה הטובה ביותר לסרטון העסקי שלך, יש עשרות אפשרויות. אבל למצוא את הטוב ביותר יכול להיות אתגר אמיתי עבור חברות סטארט-אפ וחברות גלובליות.

אנחנו DNAMEDIA – סטודיו לאנימציה שמפיק סרטון דו מימד או תלת מימד עם מעל 15 שנות ניסיון! נפיק עבורך את התוצר הטוב ביותר בתמורה למחיר שתשלם!!

הבחירה בתוכנת האנימציה הטובה ביותר עלולה להיות מבלבלת

במיוחד אם אתה מתחיל שרוצה ליצור עיצוב חזותי משכנע או סרטון מלא. האם ידעת שאחד מכלי האנימציה הטובים בעולם להפקת סרטוני רשת הוא סרטוני הסבר מונפשים המסבירים נושאים מורכבים כמו אסטרטגיה עסקית, אסטרטגיות שיווק ומודלים עסקיים? מדריך זה יעזור לכם לבחור את תוכנת האנימציה הטובה ביותר בה תוכלו להשתמש אם אתם יזמים שמחפשים או רוצים סרטון הסבר מונפש פשוט. ערכנו רשימה של הכלים הנפוצים ביותר להפעלת סרטוני וידיאו ברשת לבעלי עסקים שיעזרו להם למצוא את הכלי המתאים לעסק שלהם. כדי לעזור לך לבחור את תוכנת האנימציה הטובה ביותר, ריכזנו עבורנו את עשרת תוכניות ההנפשה הטובות ביותר לסרטוני אינטרנט לעסקים. לא משנה מה אתה מפרסם או מאייר, אנימציות וסרטוני אנימציה הם סוגי הסרטונים הפופולריים ביותר. אנימציה היא לעתים קרובות הבסיס לסרטוני תדמית שאינם מונפשים המסבירים את העסק, המוצרים והשירותים שלך. זהו כלי נהדר להסביר את השירותים, המוח לא מוחשי, מוצרי הטכנולוגיה והתוכנה שלך.

השתמש באנימציות

כדי להפעיל שיווק אפקטיבי בתוכן על ידי מזל טוב לחבריך בברכות וידאו מונפשות יצירתיות. הכינו סרטון חכם המסביר את העסק שלכם ועבדו עם אנימציות מעוצבות בקפידה כדי להחיות את הסיפור שלכם. אם אתה רוצה לצפות בכמה מדריכים וסרטוני וידיאו מונפשים, בכלי האנימציה של Salsify יש הרבה כלים ומשאבי אנימציה נהדרים. לקבלת דוגמאות לעבודות אנימציה, צפה בסרטון האנימציה הזה שהכנתי לביתי בסקוטלנד.

אנימציית הוידאו החינמית הבאה ברשת

היא כלי נהדר ליצירת סרטוני אנימציה דו-ממדיים למדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויוטיוב. החברה מציעה מגוון רחב של כלים וכלים ליצירת יצירות וידאו חברתיות הניתנות לשיתוף במספר פלטפורמות.

עכשיו

כשיודעים למה להיזהר, בואו נסתכל על כמה מסרטי האנימציה הטובים ביותר לעסקים. החברה מספקת שירותי תלת מימד והפקת וידאו הכוללים מגוון רחב של תוכן, כולל קטעי וידאו ארגוניים, סרטוני מדיה חברתית וסרטונים אינטראקטיביים. שירותי הווידיאו המונפשים שלה מכסים את השוק, כולל סרטוני אנימציה מונפשים, אינפוגרפיות מונפשות, אירועי אנימציה מונפשים, קליפים מונפשים ותוכן וידאו מונפש.

החברה הייתה אחראית על הפקת סדרת האנימציה המפורסמת "מיקי מאוס" לגיבורי על ועוד סרטים מצוירים וסרטים פופולריים רבים אחרים. אולפן האנימציה הפיק יותר מ -1.5 מיליון סרטוני אנימציה ומבוימים בשנים שקדמו להקמתו בשנת 2008.
למידע נוסף בתחום של סטודיו מומלץ בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים ניתן לבדוק ב- dnamedia.co.il

בעזרת Wideo תוכלו ליצור מצגת אנימציה למגוון סוגים שונים של אירועים

כגון חתונות, אירועים ו אירועים. Biteable היא אפשרות מצוינת אם ברצונך ליצור סרטון לאירוע, מצגת חברה או אפילו משחק וידאו אינטראקטיבי. לחברה מגוון רחב של אנימציות מותאמות אישית – המבוססות על דמויות ודמויות – בהן ניתן להשתמש בסרטוני אנימציה.

PowToon הוא כלי וידאו מונפש קל לשימוש המאפשר לחברות ליצור סרטונים מקצועיים תוך מספר דקות בלבד. אם אתה מכין סרטון הסבר מונפש וברצונך לעשות זאת בתקציב ויש לך חווית אנימציה, Pow – Toon היא הדרך ללכת.

תוכנה זו משמשת אולפנים גדולים ברחבי העולם והיא זמינה בחינם מחנות Google Play ומחנות האפליקציות של Apple

בנוסף, חוות החלומות, סטודיו לאנימציה מקצועי, מייצרת מדי שנה מאות אנימציות תלת מימד עבור מגוון רחב של לקוחות. סטודיו זה התפרסם בזכות סגנון האנימציה המקורי ולעתים קרובות מוביל את חברות הפקת סרטי האנימציה בתלת מימד בדירוג. אני לא חושב שראיתי מעולם אולפן אנימציה דו מימדי מספק לוח זמנים כה אינטנסיבי בזמן כה קצר. לעתים קרובות הם עובדים עם אולפני אנימציה אחרים כדי ליצור כמה שיותר מופעים.

סטודיו האנימציה של האחים דיסני

המכונה כיום אולפני האנימציה של וולט דיסני, הוקם יחד על ידי וולט ורוי או דיסני. כמובן, אני לא צריך לספר לך שהאולפן היה במצב של ירידה קלה כבר זמן מה, אבל קל לאמנים לשכוח כמה חשוב האולפן הזה. זהו אחד מאולפני האנימציה הוותיקים ביותר בארצות הברית וכנראה הוותיק ביותר בעולם.

מאז הפיק האולפן פרסומות אנימציה עבור כמה מהמותגים והאנשים המוערכים בעולם

עם הפופולריות ההולכת וגוברת של תוכן וידאו, סרטוני אנימציה תופסים תאוצה. מאז הקמתו בשנת 2012, צוות זה העביר יותר מ -1.5 מיליון הדגמות וסרטוני אנימציה ליותר מ -1,000 מותגים. הם גם פרסמו אנימציות של מותגים גדולים כמו קוקה קולה, פפסיקו, מקדונלד'ס, נייקי ורבים אחרים.