אם אתה מפעיל מודעות PPC ב- Bing או Yahoo, אל תשכח את השובר בחינם של Bing. מודעות בינג (הידועות גם בשם Google AdSense, מודעות חיפוש בגוגל או מודעות Google Analytics) וודאו כי אתם מתחילים אותה היום.

אם אתה לא חדש ב- Google Ads

גוגל תעניק לך זיכוי של 100% על מודעות כאשר אתה מוציא 25 $ כדי לעזור לך להתחיל. אם לא פרסמת מזה זמן, תוכל להחזיר את התמריץ למשתמש לאחר ש- # Ve נכנס למודעות Google החדשות שלך. גוגל מעניקה לך גם זיכויים של 100 $ למודעה, אז הוצא את הסכום של 20 $ להחזרתם, או 50 $ עבור מודעות Google AdSense או Google Analytics (או שירותי פרסום אחרים בגוגל) לאחר שזה יקל עליך להתחיל! גוגל מעניקה לך גם 50% מתמריץ המודעה, אך רק במשך 30 הימים הראשונים שאחריהם היא בחינם.

על פי גוגל

חברות זכאיות יקבלו הודעה ותראו כיצד זיכוי המודעה שלהם מזוכה בחשבון המודעות שלהן. זיכוי מודעות COVID-19 יופיע בחשבונך, אך גוגל לא תודיע על כך לחברות הזכאות. הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתה לוחץ בכלל על המודעה שלך היא להוסיף שפת פרסום להעתק המודעה שלך ב- Google. אם אתה משקיע יותר מ -1,000 דולר ב- AdSense של גוגל, גוגל אנליטיקס או שירותי פרסום אחרים של גוגל בשנה מבלי להשקיע בחשבון Google Ads שלך, ייתכן שלא תהיה זכאי לזיכוי מודעות.
למידע נוסף אודות חברה לקידום ממומן בגוגל מומלץ לבקר באתר webby.co.il

שימוש בקוד הפרומו

הוא דרך נהדרת עבור גוגל לעודד מפרסמים חדשים לצאת לסיור הפרסום שלהם. השימוש במבצעים ובקודים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר שגוגל מעודדת מפרסמים חדשים להשיק את קמפיין הפרסום שלהם. פרומוקודים משומשים הם עוד דרך נהדרת שגוגל מעודדת מפרסמים חדשים יותר ומאפשרת להם להתחיל את סיור הפרסום שלהם.

קוד הפרומו של Google Ads

הוא תוספת מרגשת לכל קמפיין שיווקי של PPC, המעודד מפרסמים להמשיך להשתמש בחשבון ולנהל את הקמפיין כדי שיוכלו לעודד אנשים לנקוט בפעולות שיגדילו את יחסי המעורבות. קודי הפרסום של גוגל הם דבר מרגש עבור מפרסמים חדשים ודרך נהדרת עבור גוגל לעודד אותם להתחיל את סיור הפרסום שלהם. יתר על כן, קודי הפרסום של גוגל יכולים גם לעודד מפרסמים על ידי הרגיל אותם לחשבונות וניהול קמפיינים, מה שיכול להוציא אנשים לפעולה, מה שיוביל לעלייה במדידת המעורבות. קודי פרומו של פרסום בגוגל הם תוספת מרגשת נוספת לקמפיין P PC שלכם.

גוגל ושותפיה יוציאו מדי פעם קודי פרסום כחלק מהיצע מסוים

אך אין דרך לדרוש זאת. משאבים בחינם נוספים שיעזרו לך להתחיל לעבוד עם Google AdWords הם שוברים ושוברים עבורם. כאמור לעיל, גוגל ושותפיה מספקים קודים אלה כדי לעודד מפרסמים חדשים להשיק את Google Ads. ישנן מספר דרכים לבקש מהם גם קודי פרסום, כגון באמצעות דואר אלקטרוני, מדיה חברתית או פגישות פנים אל פנים עם שותפים. השותפים של גוגל מספקים גם קודים בצורה של קופונים, קופונים והנחות במודעות גוגל, כאמור להלן, המעודדים מפרסמים חדשים להתחיל קמפיינים פרסומיים בגוגל עם חשבון הפרסום החדש שלהם.

אם אתה חושב להתחיל בעבודה עם Google Ads אך נמצא על סף התחלה, פירוט זה של היתרונות יכול לעזור לך. תוכל גם ללמוד עוד על תוכנית המענקים של Google לעמותות כדי לראות כיצד תוכל לפרסם בחינם בגוגל.

תוכל לבדוק את חשבון Google Ads שלך ב- Google

כדי לראות אם יש לך תמריצי אשראי למודעות ישירות מ- Google. אם תיצור חשבון מודעות Google ב- Shopify דרך ערוץ Google, תקבל זיכויים נוספים על מודעות. אתה יכול לקבל עד 1000 $ זיכוי למודעות של גוגל עבור החודשיים הראשונים שלך לפרסום בגוגל ועד 2500 $ עבור כל חודש לאחר מכן.

בנוסף לאמור לעיל

תוכל גם להשתמש במוצרים ובכלים המציעים ללקוחותיהם קוד קידום מכירות בחינם של Google Ads. אם אתה לקוח שנתי של Wix, אין אפשרות טובה יותר מלקבל קופון למודעות של גוגל. אז אם אתה משתמש ותיק ורוצה להתנסות ב- Google לפני שתצלול עם תקציב גדול יותר, או שאתה חדש בו, זו הדרך לשכוח את הקידומים והקודים בחינם שלך ב- Google Ads.

במאמר זה נראה לך כיצד לקבל קוד קידום מכירות בחינם של Google Ads עבור Wix ומוצרים וכלים אחרים

שובר או שובר של גוגל אדוורדס הוא קוד פעולה המעניק למשתמשים זיכויים בחינם למימוש ב- Google AdWords. בדף המבצעים תראה רשימה של קודי הפרסום שהוספת לחשבון Google Ads שלך, סכומי המבצעים וסטטוסם, כולל התגמולים הקשורים לקופונים המוענקים לך בצורה של שטח פרסום בחינם, מודעות בחינם או פרסום בחינם באתר שלך. שובר או קוד GoogleAds של AdWords הוא שמו של קוד קידום מכירות שניתן למשתמשי Google שנממש עבור Googleads.com או מוצרי פרסום, כלים ושירותים אחרים של Google.